Přeskočit navigaci

FINANCOVÁNÍ a MOŽNOSTI PODPORY ŠKOLY

Financování naší školy probíhá z větší části formou státní dotace. Podle legislativy ČR dostávají nestátní školy zapsané v rejstříku dotaci 60-100%. Dosud nám bylo přiznáno vždy 100%. Faktem nicméně zůstává, že i při čerpání sta procent jde v součtu o cca 30% méně prostředků, než má k dispozici běžná státní škola.
Tento deficit je proto nezbyné řešit hlavně školným.

Jednou z priorit školy je zpřístupnění všem sociálním vrstvám, proto je u nás školné ve zcela jiné cenové hladině než u komerčních nestátních škol.
Je tedy velkou pomocí, a v rámci společenství i vědomým sociálním projevem, že  někteří rodiče platí dobrovolně vyšší školné a poskytují i dary.
Velmi pomáhá i průběžná iniciativa mnoha rodičů při získávání potřebných finančních darů, pomoc dodáním nebo zajištěním materiálu, různých služeb, výhod či dobrovolná práce ve  prospěch školy.
Děkujeme.


S ohledem na rozvoj, lepší podmínky pro děti, zaměstnance školy a pro realizaci projektů hledáme další možnosti financování.

Aktuálně byly jako prioritní vyhodnoceny následující oblasti:

      • Podpora nových pracovních pozic:
        • ekonom-fundraiser
        • psycholog
      • Podpora sociálního programu – pomoc s platbou školného, zejména rodinám v nouzi
      • Podpora léčebné eurytmie
      • Podpora dalšího vzdělávání pedagogů
      • Podpora mzdových prostředků pro asistenty pedagogů
      • Podpora mzdových prostředků pro pedagogy

 

Pokud byste chtěli školu, některou z uvedených oblastí, či adresně konkrétní projekt podpořit, obraťte se prosím na kancelář školy: kancelar (zavináč) waldorfcb.cz

      Mgr.  Milena Vlčková, tel. 725 071 245
      Věra Mulica Šulistová, tel. 725 523 104

Finanční dary je možné odečíst ze základů daně na základě námi vystavené darovací smlouvy.

Dary je možné poskytovat i anonymě.

--------------------------------------

Pro podporu financování školy byl založen i Nadační fond WalDík www.nfwaldik.cz

NF WalDík

 

 

© 2001–2024 QUIN.CZ   tiráž | mapa stránek | nahoru ↑